wtorek, 25 lutego 2014

Pielęgnacja ciała i twarzy

Cześć kochani ! Dzisiaj przychodzę do was z postem tematyczno-urodowym. Będzie to notka poświęcona mojej pielęgnacji. Więc nie ma co się rozpisywać. Zaczynajmy.




Zaczniemy od żelu do mycia twarzy. To jest żel z Nivea serii aqua effect. Ten jest do cery suchej i wrażliwej. Na początku byłam z niego bardzo zadowolona, spełniał swoją rolę. Po pewnym czasie odstawiłam go i kupiłam inny z nivea, z którego nie byłam zadowolona , przez ten czas miałam jeszcze z perfecty i under twenty. Jednak z tego byłam najbardziej, więc do niego wróciłam.


Tonik oczyszczający Nivea pure effect Stay Clean. Więc ja nie muszę mieć jakiegoś super zmywającego toniku, ponieważ ja używam tylko kremy. Więc te produkty zmywa i oczyszcza skórę. Jestem z niego bardziej zadowolona niż z tego, który jest z tej samej kolekcji co żel wyżej. Dla osób, które prawie w ogóle się nie malują. Polecam.

Przejdziemy do kremu do rąk. Jest on z eveline z kozim mlekiem. To jest krem 5w1. Spełnia swoje funkcje i jest wydajny. Jestem zadowolona.

Odżywki do paznokci z eveline. Tak samo jak z kremu jestem bardzo zadowolona ! Oby dwie są bardzo fajne. Dzięki nim moje paznokcie są zdrowe i twarde. Odżywki godne polecenia :)

Carmex. Chyba każdy zna ten produkt do ust. Więc krótko. Nawilża usta, które ja mam bardzo często popękane. Jestem na tak.

Masło do ciała z Marizy. Firma mało znana, ale z tego produktu jestem bardzo zadowolona. Jest wydajny, nawilża moją skórę i w dodatku pięknie pachnie. Polecam

Ostatnim produktem jest zwykły krem z Avonu. Nawilża twarz, nakładam go zawsze przed wyjściem. Jest zadowolona. Ślicznie pachnie kakaem (albo czekoladą nie jestem pewna)


XoXo ;*

1 komentarz:

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Daj link do swojego bloga, a na pewno na niego wejdziemy
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Dziękujemy za każdy miły komentarz, to naprawdę motywuje

Pozdrawiamy ! :)