wtorek, 6 maja 2014

Obcięłam włosy :( / Wercia

Hej
Nie było ode mnie dość długo z tego powodu że robiłam listę co mam zabrać na wycieczkę i nie wiedziałam o czym pisać. W między czasie byłam w Galerii Solnej. Nie pokaże wam tego co kupiłam bo kupiłam dwie rzeczy, dlatego że byłam z moją mamą,a moja mama jest dziwna i z resztą byłam tam krótko chyba weszłam do 4 sklepów. Dobra bo już odbiegam od tematu. Obcięłam włosy, no tak naprawdę to wyrównałam końcówki. Ścinała mi moja mama, więc mogłam się spodziewać że zamiast skrócić 2cm to obcięła mi 6cm.

Byłam na nią zła, ale stwierdziłam że miałam bardzo zniszczone końcówki i to dobrze że obcięłam.
___________________________________________________________________________________
No więc to na tyle mam nadzieje że się podoba. Do następnego- Wercia xoxo

3 komentarze:

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Daj link do swojego bloga, a na pewno na niego wejdziemy
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Dziękujemy za każdy miły komentarz, to naprawdę motywuje

Pozdrawiamy ! :)