sobota, 26 lipca 2014

Powrót / Wercia

Hej!
Wróciłam już z Hiszpanii, było super. Podróż trwała 2 dni, więc było ciężko, ale wytrzymałam. Najgorsze było to że nie miałam dostępu do Wi-Fi :/
W Paryżu był dziwny przewodnik, ale za to po Barcelonie przewodniczka była Super.
Macie tutaj kilka fotek.

Wieża Eiffla

Pola Elizejske z Wieży Eiffla

Plaża w Hiszpanii

Ten statek przypłynął pod sam brzeg


Camp Nou- oczywiście musiałam się zgubić xD

 Jeszcze byłam we Włoszech ale tam zdjęć nie zrobiłam, bo tam byłam w Gardalandzie i bałam się wziąć aparat. Może dostane zdjęcia od moich koleżanek z kolonii to jakieś wstawię.

Pierwszego sierpnia wyjeżdżam do Szczecina, a stamtąd do Norwegii. Boje się lecieć samolotem :(

_______________________________________________________
No to na tyle, do następnego. -xoxo

Ps. wyszłam z wprawy pisania postów sorry :/

7 komentarzy:

  1. Kochana genialny post! Mam nadzieję że więcej będzie w tym temacie!!! :*
    Na pewno będę wpadać częściej ! :*
    Obserwuję, i mam nadzieję że wpadniesz do mnie! <3

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Nie martw się lot samolotem to sama przyjemność , mówię to ponieważ sama nie jeden raz leciałam samolotem :)
    Miałabym do ciebie małą prośbę , czy mogłabyś kliknąć w linki sheinside w moim najnowszym poście ? Byłabym bardzo wdzięczna :) A jeśli nie to przepraszam za stratę czasu :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog . Kliknełabyś w bannery Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)
    _____________________________________________
    zazdroszcze ze bylas w hiszpani!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie sliczne zdjecia:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3
    jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:)
    więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tak dawno nie było tu nowych postów, bo prowadzenie bloga jest cudowną rzeczą! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak dostępu do wi-fi... Ojej, taki ból. Aż współczuję.
    Do Francji lecę na Święta, a moja kuzynka wróciła właśnie z Włoch.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie fotorelacje z podróży ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Daj link do swojego bloga, a na pewno na niego wejdziemy
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Dziękujemy za każdy miły komentarz, to naprawdę motywuje

Pozdrawiamy ! :)