piątek, 18 kwietnia 2014

TAG: 20 przypadkowych pytań / Wika

Cześć ! 
Dzisiaj wpadam do was z tagiem ( chyba naprawdę lubię tagi ). Bardzo spodobał mi się na blogu Kingi, że postanowiłam go zrobić. 

1. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ? 
Mój telefon

2. Ulubiona marka kosmetyków kolorowych ? 
Maybelline

3. Ulubiony kwiat ? 
Ostatnio bardzo podobają mi się orchidee 

4. Ulubiony sklep z ciuchami ? 
Cropp i SinSay

5. Ulubione perfumy ? 
Avon - Femme

6. Szpilki czy buty na płaskim obcasie ?
Z pewnością płaskie

7. Czy masz dobre oceny ? 
Raczej tak 

8. Ulubiony kolor ? 
biały, fioletowy i niebieski

9. Czy pijesz napoje energetyczne ? 
smakują mi, ale nie piję 

10. Czy pijesz soki ? 
Mój ulubiony to pomarańczowy 

11. Czy lubisz pływać ? 
kocham *,*

12. Czy jesz frytki widelcem ? 
zazwyczaj 

13. Ulubiony krem do twarzy ? 
zalicza się BB z Under Twenty ? 

14. Czy chciałabyś wyjść za mąż ?
w przyszłości, raczej tak

15. Czy łatwo się denerwujesz ? 
niezbyt

16. Czy wierzysz w duchy ? 
nie

17. Masz jakieś fobie ? 
na klauny 

18. Obgryzasz paznokcie ? 
czasami

19. Czy zetknęłaś się kiedyś ze śmiercią ? 
na szczęście nie

20. Pijesz kawe ? 
czasami mrożoną, latte itp, ale prawdziwej nie 

________________________________________________________________________-

Mam nadzieję, że ten tag wam się podoba do następnej notki 

XoXo 


5 komentarzy:

  1. Super post!
    Mogłabym prosić o kliknięcie w linki pod ubraniami ?.
    Pod tym postem : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/choies.html .
    A ja zaobserwuję twój blog, i jak mi się spodoba polecę go w poście ! :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag ;)
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie cierpię kawy ale latte nie pogardzę :)
    obserwuję,jeżeli podoba ci się mój blog to skomentuj i obserwuj :)
    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ! :) życzę Ci wesołych Świąt :) co sadzisz o wspólnej obserwacji? Czekam na odpowiedz u mnie na blogu :)
    http://nussy99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, no i ogólnie tag ma takie wyszukane pytania ;)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Daj link do swojego bloga, a na pewno na niego wejdziemy
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Dziękujemy za każdy miły komentarz, to naprawdę motywuje

Pozdrawiamy ! :)