wtorek, 1 kwietnia 2014

Nowe rzeczy / Wercia

Hi,kochani!
Chciałabym się "pochwalić" moim nowym zakupem.Nie że jakoś lubię się chwalić, bo nie lubię, ale po prostu chciałam wam pokazać co kupiłam w nowo otwartym sklepie, czyli "Chiński market". Wiem że to nie jest jakiś markowy sklep ale są tam fajne rzeczy.


 Pierwsza rzecz to torba za 25zł. Jest dość duża.

Druga to pierścionek "kokardka". Jest bardzo fajny za 12zł.

______________________________________________________________________________________________________________
Mam nadzieje że wam się podoba. Proszę was bądźcie wyrozumiali nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga, więc gdy będzie coś nie tak dajcie mi znać. -Lou :*

2 komentarze:

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Daj link do swojego bloga, a na pewno na niego wejdziemy
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Dziękujemy za każdy miły komentarz, to naprawdę motywuje

Pozdrawiamy ! :)