piątek, 28 marca 2014

What makes me happy? / Wika

Hei !
Dzisiaj byłyśmy nagrać filmik na projekt z angielskiego, kiedy wróciłyśmy do mnie, żeby go wgrać i przerobić okazało się, że filmiki są w złym formacie i musiałyśmy nagrywać kamerką ehh.... Ale dziś przyszłam do was z postem w którym napiszę rzeczy które mnie uszczęśliwiają :)



Przyjaciele Zwierzęta Wakacje Dobre książki Ulubione seriale Zakupy Oglądanie filmików na yt czytanie blogów blogowanie śmianie się do łez muzyka piękne krajobrazy dobre oceny w szkole basen mój telefon mój komputer ubrania  inspiracje odpoczynek dobry humor ładna pogoda pomoc innym fotografia gorąca czekolada podróże One Direction tumblr twitter instagram słodkie sms sesje zdjęciowe maskotki długie, gorące kąpiele jazda na rowerze śmieszne selfie z przyjaciółkami miłe sny wspomnienia




( przepraszam za jakość zdjęć )
___________________________________________________________________

Mam nadzieję, że post wam się podobał, do następnego ;*

XoXo

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny wpis. Widać, że dużo czasu poświęcasz na prowadzenie bloga.
    Może zaobserwujemy?
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Daj link do swojego bloga, a na pewno na niego wejdziemy
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Dziękujemy za każdy miły komentarz, to naprawdę motywuje

Pozdrawiamy ! :)