poniedziałek, 31 marca 2014

To już jutro... / Wika

Witajcie kochani ;* Jak wiecie jutro mamy egzamin szóstoklasisty... Jutro postaram się coś więcej o nim napisać, ale dzisiaj otworzyli u nas chiński sklep ! Od razu po szkole poszłyśmy tam i upatrzyłam cudowną sukienkę <3 Poszłam do domu po pieniądze ( na szczęście wczoraj dostałam od babci ) i musiałam ją zakupić. Jest niebieska, koronkowa i bez ramiączek. Postaram wam wstawić jej zdjęcia :) Poszłyśmy później z chłopakami się przejść, ale oni mieli lekki przedyg..... nieważne 

_____________________________________________________________________

Mam nadzieję, że post wam się spodobał, do następnego ;*

XoXo 

2 komentarze:

  1. Świetny post! Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w poście? Odwdzięcze się obserwacją! Byłabym wdzięczna♥
    http://www.cukiereek33.blogspot.com/2014/03/march-sheinside-flower-and-fun_29.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :D Koniecznie wstaw zdjęcie sukienki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Daj link do swojego bloga, a na pewno na niego wejdziemy
♥ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Dziękujemy za każdy miły komentarz, to naprawdę motywuje

Pozdrawiamy ! :)